Yokohama BluEarth-Winter V905 265/50 R19 110 V M+S RPB XL SUV

265/50 R19 Téli
Yokohama BluEarth-Winter V905 265/50 R19 110 (1060 kg/kerék) V (240 km/óra) M+S RPB XL SUV
Téli személyautó gumi
C
C
B (73 db)

Készlet: 8+ db
Szállítási díj: 2 790 Ft / db
64 337 Ft / db
Yokohama

A Yokohama prémium kategóriájú abroncsai elsősorban a Japán és az Egyesült Államok beli gyárakban kerülnek előállításra.

A Yokohama kínálata

Abroncsai elsősorban a sportos stílusú vezetők körében kedveltek. Az autógyártó vállalatok világszerte alkalmazzák elsőszerelésként olyan ultra nagy teljesítményű vagy prémium sport autóknál, sportos roadstereknél és luxus szedánoknál mint a Porsche, BMW, Mercedes, Fiat vagy Audi. Termékpalettáján megtalálható a személy- , kisteher- , mikrobusz-abroncsokon át egészen a nagyteljesítményű autók, motor- és autósporthoz kiváló gumiköpenyek mellett a busz- , bányászati- ​​és építőipari gumiabroncsok is.

Gazdasági adatok

Yokohama Rubber csoportot világszerte 135 leányvállalat és 50 társvállalat alkotja. A cég jegyzett tőkéje 38,909 millió yen (299.3 millió euró), elnöke Masataka Yamaishi, székhelye 36-11, Shimbashi 5-chome Minato-ku, Tokió 105-8685, Japán, az alkalmazottak száma (2018 decemberi adatok alapján 26,274 fő, árbevétele 2018-ban 650,239 millió yen (5,462 millió euró).

A Yokohama története

A Yokohama 1917-ben az amerikai BF Goodrich részvételével, Japánban alapított gumiabroncs gyártó. A gyártó több mint egy évszázad óta világszerte vezető szerepet tölt be a kiemelkedő gumiabroncs-tervek és technológiák fejlesztésében, így a járművezetők jobban tudják kontroll alatt tartani az utakat. 1917-es megalapítása óta az iparág élvonalának előmozdítására törekednek. Ők az első japán gumiabroncs-gyártók, akik ISO9001 tanúsítvánnyal rendelkeztek, ezzel szerezve elismerést el a minőségbiztosítás, tervezés, a fejlesztés valamint a gyártás-telepítés és kapcsolódó szolgáltatások területén.

A Yokohama Tire Corporation a japán székhelyű Tokióban található Yokohama Rubber Co., Ltd., a prémium gumiabroncsok 1917 óta működő globális gyártó és értékesítő vállalatának észak-amerikai gyártó és marketing szerve. Az Egyesült Államokban széles körű értékesítési hálózatot üzemeltet, a Yokohama Tire Corporation. Vezető szerepet játszik a technológiában és az innovációban.

2013 áprilisában bejelentettek és aláírtak egy egyetértési memorandumot Mississippi Állammal egy gyár építésére West Point városában, amely teherautók és buszok gumiabroncsaira gyárt évente legfeljebb egymillió darabot. 2013 szeptemberében, mindössze öt hónappal a bejelentés után teret engedtek a 300 millió dolláros beruházásnak, amely több mint 500 hektáros földterületet fed le.

Időközben az átépítések korábban befejeződtek a virginiai Salem városában, ahol most rendkívül nagy teljesítményű, nagy teljesítményű és touring személygépkocsi abroncsokat, valamint kisteherautó gumiköpenyeket gyártanak 1,2 millió négyzetláb méretű létesítményükben. Az ezen a helyen gyártott termékek közé tartozik az ADVAN®, a GEOLANDAR®, a S.drive® és az AVID® abroncsok, amelyek tartalmazzák az Ascend-et, amely magában foglalja az áttöréses narancsolaj-technológiájukat. A gyár nagy hangsúlyt fektet a kutatás-fejlesztésbe, környezet-, ember-, és társadalombarát megoldásokat alkalmaznak, környezetvédelmi akciókban, pl faültető projektekben vesznek részt.

A YOKOHAMA folyamatos technikai innovációja több területre is koncentrál: nyersanyag, termék design, tesztelés és minőségellenőrzés. A YOKOHAMA Research and Development Integrated Centre (RADIC) a Hiratsuka gyárban egy minden igényt kielégítő kutató komplexum, mely minden szükséges eszközzel fel van szerelve a termékek körültekintő fejlesztéséhez. A RADIC mellett további két tesztközpont, a D-PARC (Daigo Proving Ground and Research Centre) és a T*MARY (Takasu Motoring and Researching Yard) áll rendelkezésre, ahol köszönhetően például a 41 fokos dőlésszögű oválpályának vagy a 20 különböző útfelelülettel bíró tesztpálya-hálózatnak, gyakorlatilag bármilyen körülményt szimulálni tudnak az abroncsok megfelelő teszteléséhez.

Motorsport és szponzori kapcsolatok

  • A 2015-ös szezontól 2020-ig a Yokohama a Chelsea Premier League labdarúgó-klub főszponzora lett.
  • Az Egyesült Államokban a Yokohama Tire Corporation részt vesz az American Le Mans sorozat ALMS-ben és a Red Line Time Attack-ben.
  • Az IMSA GT3 Cup Challenge, a Touring Car World Championship és a japán Super Formula hivatalos gumiabroncs-szállítója.
  • 1983 óta hivatalos gumiabroncs-szállítója a Macau Grand Prix Formula 3 Intercontinental Cup versenyének, kivéve 2016-ban, amikor abban az évben Pirelli-t választották a gumiabroncs-szállítónak.
  • A Yokohama Tyre szponzorálja az NBA csapatait, a Boston Celtics-t és a San Antonio Spurs-t.
  • A korábbi amerikai Le Mans Series GT2 csapat PTG hivatalos gumiabroncs-partnere is 2005 és 2009 között.

Garancia

A Yokohama abroncsokra 10 év garanciát vállal a gyártó a felszereléstől számítva.