Kiemelt ajánlat
- Goodyear62 984 FtGoodyear UltraGrip Performance + SUV
235/65 R17 104 (900 kg/kerék) H (210 km/óra)CBB (71 db)Támogatott - Sailun36 165 FtSailun Ice Blazer Alpine EVO1
235/65 R17 108 (1000 kg/kerék) H (210 km/óra)CBB (72 db)Támogatott - Kingstar32 777 FtKingstar SW40
235/65 R17 108 (1000 kg/kerék) H (210 km/óra) XLDDB (72 db)Támogatott
Kléber Krisalp HP3 SUV információ
Kitűnő választás kis és középkategóriás autókra, a tél legyőzésére tervezve.
Új, funkcionális elasztomereket tartalmazó futókeverékének köszönhetően - elődjéhez képest - jobban tapad. Jelentősen javult a fékezési mutató jeges úton, 1 méterrel rövidebb út szükséges a megálláshoz.
Vízszintes lamelláinak köszönhetően kiváló biztonság havas felületen. 3PMSF és M+S jelölés.
3 PMSF („Három hegycsúcs hópehely”) A „3PMSF” jelölés különbözteti meg a kimondottan havas utakra tervezett, és minden előírásnak objektív tesztekkel igazoltan megfelelő gumiabroncsokat, csak ezek az abroncsok garantálnak valódi téli teljesítményt.
M+S (Sár és Hó): Ez a jelölés azt jelenti, hogy az európai szabályok szerint az abroncs «hó» abroncsnak minősül, azonban téli körülmények között az abroncs teljesítményét nem tesztelték.
Nedves tapadás tekintetében C katerógiáról B-re javult a teljesítménye. Nedves úton mért fékútja 2,2 m-rel rövidebb. V-alakú, forgásirányos mintázatának és "csúszda"-mintázati blokkjainak köszönhetően könnyebben vezeti el a vizet, így csökken az aquaplaning kockázata.
Nedves útra az egyik legjobb választás a középkategóriás téli gumiabroncsok piacán.
További Kléber téli gumik


Kléber Krisalp HP2
Kitűnő választás kis és középkategóriás autókra, kiegyensúlyozott teljesítménnyel téli időjárási körülmények között. Az optimalizált gumikeveréknek és az egyenes és hullámos barázdák kombinációjának köszönhetően jobb fékezés és úttartás jeges útfelületen. Forgásirányos mintázata kiváló stabilitást nyújt nagyobb vízrétegen is. A nagy lamellasűrűség és a barázdákkal szabdalt bordák kiváló vonóerőt eredményeznek havon.
Kitűnő választás kis és középkategóriás autókra, kiegyensúlyozott teljesítménnyel téli időjárási körülmények között. Az optimalizált gumikeveréknek és az egyenes és hullámos barázdák kombinációjának köszönhetően jobb fékezés és úttartás jeges útfelületen. Forgásirányos mintázata kiváló stabilitást nyújt nagyobb vízrétegen is. A nagy lamellasűrűség és a barázdákkal szabdalt bordák kiváló vonóerőt eredményeznek havon.


Kléber Krisalp HP3
Kitűnő választás kis és középkategóriás autókra, a tél legyőzésére tervezve. Új, funkcionális elasztomereket tartalmazó futókeverékének köszönhetően - elődjéhez képest - jobban tapad. Jelentősen javult a fékezési mutató jeges úton, 1 méterrel rövidebb út szükséges a megálláshoz. Vízszintes lamelláinak köszönhetően kiváló biztonság havas felületen. 3PMSF és M+S jelölés. 3 PMSF („Három hegycsúcs hópehely”) A „3PMSF” jelölés különbözteti meg a kimondottan havas utakra tervezett, és minde...
Kitűnő választás kis és középkategóriás autókra, a tél legyőzésére tervezve. Új, funkcionális elasztomereket tartalmazó futókeverékének köszönhetően - elődjéhez képest - jobban tapad. Jelentősen javult a fékezési mutató jeges úton, 1 méterrel rövidebb út szükséges a megálláshoz. Vízszintes lamelláinak köszönhetően kiváló biztonság havas felületen. 3PMSF és M+S jelölés. 3 PMSF („Három hegycsúcs hópehely”) A „3PMSF” jelölés különbözteti meg a kimondottan havas utakra tervezett, és minde...

A Kléber a Michelin csoporthoz tartozó középkategóriás gumiabroncs, Franciaországból származik.
A Kléber kínálata
Elsősorban személy- és kishaszon-gépjárművekre gyárt gumiabroncsokat.
Gyakori elsőszerelés Volkswagen, Peugeot, Opel, Renault és Suzuki autókon.
A Kléber középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.
Gazdasági adatok
A Kléber abroncsok a Michelin gyáraiban kerülnek előállításra szerte a világon. Európában Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van Michelin gyár.
Tulajdonos
Az 1980-ban történt tulajdonosváltást követően a cég csatlakozott a Michelinhez.
A Kléber története
A Kléber, a BFGoodrich francia leányvállalataként 1910. július 03-tól kezdte meg működését Franciaországban, Colombes-ben. December 08-án elkészült az első gumiabroncs is. Ez az első jelentős dátum a Kléber márka történetében, melyet hivatalosan csak három és fél évtizeddel később használtak. Ahogy ebben az időben sok más gumiabroncsgyártó, a Kléber sem csak gumikat gyártott, hanem ékszíjakat, tömítéseket, gumialkatrészeket is. Az 1930-as években a Colombes-i gyárban készült abroncsok kerültek a Chambord és Versailles autókra. 1935-ben a Kléber is elkészítette az első terepjáró gumiabroncsát, fehér oldalfallal, ami akkoriban az elegancia csúcsát kifejező jelkép volt. A Kléber már akkor is használta reklámmegjelenéseiben (plakátokon) a kutyákat. A fehér oldalfalú gumiabroncsot a büszke agár képviselte, míg a hagyományos vonalat a német juhászkutya. A második világháború után a vállalat kapcsolata megszakadt az anyacéggel és Párizsba költözött, a Kléber sugárútra. Innen kapta a márka a nevét és ebben az időben készült el a márka önálló logója is. Mindösszesen két évvel később debütált az első téli gumiabroncsuk - White Bear névvel - a francia piacon. Egy akkoriban működő tejipari cég valamennyi autójára ez a típusú gumiabroncs került. 1951-ben a Kléber híres találmánya világszerte hozzájárult a gumiabroncsipar fejlődéséhez. A cég mérnökei bemutatták az első szerelhető, légkamrás gumiabroncsot. 1968-ban ismét új Kléber következett, a Boxer gumiaroncs. A termék reklámozásával visszatértek a régi hagyományaikhoz és ismét kutyákkal népszerűsítették. Egy évvel később a híres Michèle Mouton a World Rally Chaamipionship futamon elsőként végez Audijával, Kléber gumiabroncsokkal. A későbbiekben további 3 győzelem születik a Kléber abroncsokkal ezen a versenyen. A 90-es években a a márka már jelentős piaci sikereket is elkönyvelhetett, együttműködési szerződést írt alá a Renault-val, az 1994-ben gyártott Twingo modellek Kléber elsőszereléssel kerültek forgalomba. Az új évezred elején a márka bemutatta az első Dynaxer sorozatot, melynek sikere a mai napig töretlen. 2011-ben ünnepelte a Kléber a 100. születésnapját.
Garancia
A Kléber gumiabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.