Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 információ

Az új Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 ötvözi a luxus kényelmet a kiváló nedves fékezéssel és a száraz úton való kezelhetőséggel. A népszerű és elismert Eagle F1 Asymmetric 3 sorozat utódja. Az innovatív technológiák jelentősen javítják a nedves fékezést és a száraz úton való kezelést anélkül, hogy veszélyeztetnék az utazás kényelmét. A Volkswagen Golftól a Porsche 911 vezetőkig szinte bárki megtalálhatja a neki megfelelő abroncsot.

Technikai jellemzők:

Az Eagle F1 Asymmetric 5 nyári gumiabroncs képességének kulcsa a Goodyear által kifejlesztett, rendkívül kifinomult összetétel, amely a nedves időjárási képességeit ötvözi a tartósság vagy a száraz kezelés teljesítményének feláldozása nélkül. Fékezéskor a meghosszabbított tapadó felületnek köszönhetően a gumiabroncs érintkezése az úttal nagyobb lett, így vizes útfelületen rövidebb féktávolságot eredményez, amely 4% -kal kevesebb, mint az Eagle F1 Asymmetric 3 esetében.

A Goodyear erőfeszítéseit a teljesítmény optimalizálására összpontosítva, a futófelület mintázatára ható oldalirányú erők csökkentésére fókuszálja. Az eredményül kapott jobb tapadási szint és a hatékony, tiszta gyorsulás elősegíti a száraz úton való kezelhetőésg javítását. A kormányzáson keresztüli visszajelzés is fokozottabb, kommunikatívabb és bizalmasabb vezetési élményt nyújt.

Az Eagle F1 Asymmetric 5 mintázat 2019 február és május között 51 méretben kerül bevezetésre, június és december között pedig további 10 méretben lesz elérhető.

További Goodyear nyári gumik

Goodyear Duragrip
Goodyear Duragrip

Goodyear Duragrip

A Good Year Duragrip aszimmetrikus mintázata alacsony menetzajt, megnövelt tapadást, kiváló kezelhetőséget, vizes felületen is optimális úttartást biztosít. A magas futásteljesítmény titka a DuraGripben használt szilikakeverék, mely hozzájárul a rövidebb féktávhoz és a jobb kezelhetőséghez nedves útviszonyok mellett. A gumiabroncs vállai, aszimmetrikus mintázata, valamint két körbefutó bordája maximális tapadást és kitűnő kezelhetőséget nyújt száraz utakon. A nyitott kialakítás és a körkörös ...


A Good Year Duragrip aszimmetrikus mintázata alacsony menetzajt, megnövelt tapadást, kiváló kezelhetőséget, vizes felületen is optimális úttartást biztosít. A magas futásteljesítmény titka a DuraGripben használt szilikakeverék, mely hozzájárul a rövidebb féktávhoz és a jobb kezelhetőséghez nedves útviszonyok mellett. A gumiabroncs vállai, aszimmetrikus mintázata, valamint két körbefutó bordája maximális tapadást és kitűnő kezelhetőséget nyújt száraz utakon. A nyitott kialakítás és a körkörös ...


Goodyear Eagle F1 Asymmetric
Goodyear Eagle F1 Asymmetric

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

Amikor Ön a nagy teljesítményű autójár abroncsok keres, mindig a biztonságra gondol először. Bármily szorosan is, de csak ezután következik a teljesítmény és a komfort. Így a Goodyear mérnökeinknek azt a feladatot kellett megoldaniuk, hogyan lehet az autókba gyárilag beszerelt aktív biztonsági rendszereket kiegészítő abroncsot létrehozni, mely teljesítményében sem marad el elődeitől: Sőt! Az eredmény a Eagle F1 Asymmetric lett. A forradalmi Active Cornergrip Technológia és a verseny keverékb...


Amikor Ön a nagy teljesítményű autójár abroncsok keres, mindig a biztonságra gondol először. Bármily szorosan is, de csak ezután következik a teljesítmény és a komfort. Így a Goodyear mérnökeinknek azt a feladatot kellett megoldaniuk, hogyan lehet az autókba gyárilag beszerelt aktív biztonsági rendszereket kiegészítő abroncsot létrehozni, mely teljesítményében sem marad el elődeitől: Sőt! Az eredmény a Eagle F1 Asymmetric lett. A forradalmi Active Cornergrip Technológia és a verseny keverékb...


Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Az Eagle F1 Asymmetric 2 a Goodyear legújabb abroncsa, amit kifejezetten a nagy teljesítményű autók igényeire fejlesztettek ki. Az Asymetric 2 az F1-GSD3-at és az F1 Asymmetric-et váltja le. Az abroncs fontosabb jellemzői: ActiveBraking technológia: A blokkok fokozott torizós merevsége és keresztirányú szövetbetétes karkasz segítségével fékezéskor az abroncs nagyobb felületen érintkezik az útfelülettel így rövidül a fékút nedves és száraz úton egyaránt. FuelSaving technológia: Aerodinamik...


Az Eagle F1 Asymmetric 2 a Goodyear legújabb abroncsa, amit kifejezetten a nagy teljesítményű autók igényeire fejlesztettek ki. Az Asymetric 2 az F1-GSD3-at és az F1 Asymmetric-et váltja le. Az abroncs fontosabb jellemzői: ActiveBraking technológia: A blokkok fokozott torizós merevsége és keresztirányú szövetbetétes karkasz segítségével fékezéskor az abroncs nagyobb felületen érintkezik az útfelülettel így rövidül a fékút nedves és száraz úton egyaránt. FuelSaving technológia: Aerodinamik...


Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3



Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6



Goodyear Eagle F1 GS-D3
Goodyear Eagle F1 GS-D3

Goodyear Eagle F1 GS-D3

A Good Year Eagle F1 GSD-3 forgásirányos mintázatát nagyteljesítményű autókra tervezték. Az Eagle F1 GSD3 jellemzői: Tömör vállak Egyenletes kopás Precíz kormányzás Aquaplaning ellenállás Kitűnő fék és gyorsulási jellemzők minden útviszony mellett


A Good Year Eagle F1 GSD-3 forgásirányos mintázatát nagyteljesítményű autókra tervezték. Az Eagle F1 GSD3 jellemzői: Tömör vállak Egyenletes kopás Precíz kormányzás Aquaplaning ellenállás Kitűnő fék és gyorsulási jellemzők minden útviszony mellett


Goodyear Eagle F1 Supercar
Goodyear Eagle F1 Supercar

Goodyear Eagle F1 Supercar

Goodyear

A Goodyear prémiumkategóriás márka az Amerikai Egyesült Államokból származik.

A Goodyear kínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre.

A legnevesebb autógyárak alapkivitelben Goodyear gumiabroncsokkal szerelik járműveiket: Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen, Ford.

A prémium vonalat erősítő Goodyear márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Goodyear gumiabroncsok szerte a világon készülnek, Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiban, Közel-Keleten, Afrikában és Európában.

Manapság a Goodyear a világ egyik legnagyobb gumiabroncs társasága, hat kontinensen van jelen, éves értékesítéseinek értéke meghaladja a 15 milliárd USA dollárt. A vállalat mintegy 66.000 embert foglalkoztat a világon, a termékeit pedig 22 ország 49 létesítményében állítja elő.

A Goodyear története

A Goodyear Tire & Rubber Company-t Frank Seiberling alapította 1898-ban, 3500 kölcsönkért dollárból. A cég Charles Goodyear-ról kapta a nevét, aki 1839-ben feltalálta a vulkanizálás folyamatát. Kezdetben hintókerekeket, kerékpárabroncsokat, patkóalátéteket gyártottak. Egy évvel később kezdték el a tömör autógumiabroncsok gyártását is. Az alapítás után mindösszesen 4 évvel később egy négyszer akkora gyár építése vált szükségessé. A fejlesztő mérnökök a Goodyear gyáraiban sem pihentek; 1903-ban szabadalmaztatták az első tömlő nélküli gumiabroncs feltalálását (Paul Litchfield) 1904-ben pedig feltalálták a világ első leszerelhető gumiabroncsát. 1907-ben Henry Ford a Goodyeartól is rendelt 1200 garnitúra gumiabroncsot a T-modellhez.1908-ban pedig a Goodyear bemutatja az első négyévszakos gumiabroncsot, melynek mintázata majd’ 40 éven keresztül csak minimális változtatásokat kívánt. A Goodyear a repülésben is úttörő volt, hiszen ők gyártották a legelső pneumatikus repülőgépabroncsot.. 1916-ra a Goodyear a világ legnagyobb gumiabroncs gyártója lett, képviseltetve a márkát Ausztráliában, Dél-Amerikában, Afirákan és Európában is. Az első világháború és az azt követő időszak a Goodyear gyárak termelését is visszavetette, de nem a fejlesztő mérnökök lelkesedését, 1921-ben Rut-proof néven piacra bocsátják az első terepre szánt abroncsot. Piacra került a Lifeguard (1934), az első olyan gumiabroncs, amely defekt esetén is kimagasló stabilitást nyújtott. 1971-ben az Apollo 14-gyel a Goodyear a Holdon is járt. 1992-ben került bemutatásra az első defekttűrő gumiabroncs, Chevrolet Corvette elsőszerelésként. Vezető szerepet töltött be az EU-s gumiabroncs-jelölő rendszer kifejlesztésében.

Versenysport

Jelentős részt vállalt a Nascar és Forma-1 versenyeken is. Az 1914-es Indycar versenyen valamennyi induló autó Goodyear gumiabroncsokkal volt szerelve.A vállalat a Forma-1 történetének legsikeresebb gumiabroncs-szolgáltatója, minden abroncsszolgáltatónál több részvétellel, győzelemmel és konstruktőri bajnoksággal. Az 1998-as szezon után léptek ki a sportágból. A NASCAR-sorozat egyetlen gumiabroncs-szolgáltatója.

Goodyear és az FC Bayern München, a német Bundesliga legsikeresebb csapata 2016. január 1-től platina fokozatú támogatói kapcsolatba léptek.

Garancia

A Goodyear gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.