Giti GitiWinter W2 SUV 275/40 R20 106 V XL

275/40 R20 Téli
Giti GitiWinter W2 SUV 275/40 R20 106 (950 kg/kerék) V (240 km/óra) XL
Téli terepjáró közúti gumi
C
B
B (73 db)

Készlet: 8+ db
Szállítási díj: 2 290 Ft / db
63 146 Ft / db

Giti GitiWinter W2 SUV információ

A Giti GitiWinter W2 egy középkategóriás téli abroncs, melynek megújult, kötött forgásirányú mintázata új értelmet ad a teljesítménynek száraz, nedves és havas utakon egyaránt.

Jellemzői:

-Impozáns vonóerő és fékezhetőség havon, remek teljesítmény nedves utakon, igen csendes vezetési élmény

-Legújabb generációs futófelület-keverék

-Az új funkcionális polimer magasabb szintre emeli a tapadást nedves, száraz és havas utakon egyaránt

-Új blokkmintázat a vállrészen, új mintázatú merevítőkkel

-Jobb irányíthatóság és precízebb kezelhetőség nedves és havas útfelületen, valamint kanyarodáskor nagyobb rugalmasság és optimalizált kapcsolat az útfelülettel

További Giti téli gumik

Giti GitiWinter W1
Giti GitiWinter W1

Giti GitiWinter W1

A GitiWinterW1 a havas út specialistája. Speciálisan kompakt gépkocsik, limuzinok és kompakt SUV-k számára fejlesztették ki. A Giti GitiWinterW1 téli gumiabroncsai havas és jeges úton már bizonyítottak. A meghatározó autós magazinok tesztjein sorra a nagyon jó értékelést kapták: ADAC Motorwelt 2018/10- szám „Legjobb besorolás havon és jégen” Auto, Motor und Sport 2018/21. szám „Folyamatosan első a havon” TCS Touring 2018/10 „Legjobb besorolás havon és Jó a jégen” ADAC Motorwelt 2020/10...


A GitiWinterW1 a havas út specialistája. Speciálisan kompakt gépkocsik, limuzinok és kompakt SUV-k számára fejlesztették ki. A Giti GitiWinterW1 téli gumiabroncsai havas és jeges úton már bizonyítottak. A meghatározó autós magazinok tesztjein sorra a nagyon jó értékelést kapták: ADAC Motorwelt 2018/10- szám „Legjobb besorolás havon és jégen” Auto, Motor und Sport 2018/21. szám „Folyamatosan első a havon” TCS Touring 2018/10 „Legjobb besorolás havon és Jó a jégen” ADAC Motorwelt 2020/10...


Giti GitiWinter W2
Giti GitiWinter W2

Giti GitiWinter W2

A Giti GitiWinter W2 egy középkategóriás téli abroncs, melynek megújult, kötött forgásirányú mintázata új értelmet ad a teljesítménynek száraz, nedves és havas utakon egyaránt. Jellemzői: Impozáns vonóerő és fékezhetőség havon, remek teljesítmény nedves utakon, igen csendes vezetési élmény Legújabb generációs futófelület-keverék Az új funkcionális polimer magasabb szintre emeli a tapadást nedves, száraz és havas utakon egyaránt Új blokkmintázat a vállrészen, új mintázatú mereví...

A Giti GitiWinter W2 egy középkategóriás téli abroncs, melynek megújult, kötött forgásirányú mintázata új értelmet ad a teljesítménynek száraz, nedves és havas utakon egyaránt. Jellemzői: Impozáns vonóerő és fékezhetőség havon, remek teljesítmény nedves utakon, igen csendes vezetési élmény Legújabb generációs futófelület-keverék Az új funkcionális polimer magasabb szintre emeli a tapadást nedves, száraz és havas utakon egyaránt Új blokkmintázat a vállrészen, új mintázatú mereví...

Giti

A Giti német fejlesztésű, középkategóriás gumiabroncsai egyaránt kiszolgálják a hétköznapi körülmények között közlekedő vezetőket, valamint az autó-, és motorsport szerelmeseit is egyaránt. Kiváló ár/érték arány és német mérnöki precizitás került ötvözésre ezekben a termékekben. A szingapúri székhelyű anyacég ma már a világ 10 legnagyobb gumiabroncs-gyártó vállalatának egyike.

A Giti termékkínálata

A személy-, SUV-, kisteher-, teher- és busz abroncsok mellett igen komoly hangsúlyt fektetnek a verseny gumiköpenyekre is. Az Egyesült Királyságban a Giti a VW Beetle Fun Cup hivatalos gumiabroncsa, GitiCompete GTR1 gumiabroncsokkal. Világszerte mintegy 200 autómodell visel gyári elsőszerelésként (OEM) Giti abroncsokat, többek között az európai piacra szánt Volkswagen T-Cross, Seat Arona vagy Volkswagen Polo.

Gazdasági adatok

A Giti Tyre világszintű gyártóüzemeket működtet Kínában, Indonéziában és az Egyesült Államokban, vertikálisan integrálva a stratégiai alapanyagokba, hogy enyhítse az ellátási kockázatot és a minőség-ellenőrzést, amely magában foglalja az ügyfeleknek nyújtott minőségi szolgáltatásokat is. A szingapúri székhelyű gumiabroncs-társaság, nyolc gyártóüzemmel rendelkezik, több mint 32 000 alkalmazottat foglalkoztat világszerte, és több mint 130 ország piacán szolgálja ki ügyfeleit.

A Giti története

Giti Tyre gyökerei 1951-re nyúlnak vissza, kezdve a kerékpár-gumiabroncsok és gumi belsők gyártásával Indonéziában, később, komoly előfeszítések árán belekezdtek a gumiköpenyek gyártásába a személy- és haszongépjárművek számára. A társaság 1993-ban lépett be Kínába, és közös vállalkozást alapított az Anhui Tire Factory-vel, egy független harmadik féllel. 1998-ban a Giti különféle helyszíneken értékesítési és disztribúciós központokat hozott létre, két évvel később pedig elkészültek a gyártási létesítmények Fujianban az új személygépkocsi gumiabroncsok (PCR) gyártásának kiszolgálására. Azóta a vállalat tovább bővült nemzetközileg, irodákat és elosztó központokat nyitva világszerte.

2014 júniusában a társaság bejelentette, hogy 560 millió dolláros USD-t invesztál egy új abroncsgyár építésébe az Egyesült Államokban Dél-Karolinában. Az ázsiai országon kívüli első gyár 2017 októberében nyílt meg.

2016 februárjában a Walmart a Giti-it az USA év autóipari beszállítójának nevezte ki.

Versenysport

A Giti Tyre a Giti és a GT Radial márkanév alatt szponzorálja a motorsportokat és eseményeket.

2017-ben Giti Tyre debütált a németországi 24 órás Nürburgring Versenyen ahol az SP8 osztály 1. helyezettjévé vált, és a verseny végső mechanikai megmérettetése után a 2. kategóriába került. 2019-ben a cég eddig a legjobb teljesítményét érte elz első és második helyezett lett az SP8 osztályban a 24 órás Nürburgringben. Ezen túlmenően a „Giti angyalainak” hölgy sofőrjei, technikusai és edzői csapata első osztályú eredményt ért el a csoportjukban a 2019. évi VLN versenyen.

Az Egyesült Királyságban a Giti a VW Beetle Fun Cup hivatalos gumiköpenye a GitiCompete GTR1 mintázattal.

Az Egyesült Államokban Giti támogatta a japán Nobuhiro Tajima-t a Pikes Peak Nemzetközi hegymászó bajnokságon, amely a 2013. évi győztes volt az Electric Auto divízióban.