Kiemelt ajánlat
- 60 016 FtMichelin CrossClimate 2
205/45 R17 88 (560 kg/kerék) W (270 km/óra) XLCBA (69 db)Támogatott - 31 212 FtGT Radial 4Season
205/45 R17 88 (560 kg/kerék) V (240 km/óra) XLDBB (72 db)Támogatott - 24 337 FtSailun Atrezzo 4Seasons PRO
205/45 R17 88 (560 kg/kerék) Y (300 km/óra)CBB (72 db)Támogatott - 54 821 FtGoodyear Vector 4Seasons Gen-3
205/45 R17 88 (560 kg/kerék) W (270 km/óra) FP XLBCB (70 db)Támogatott - 47 979 FtVredestein Quatrac Pro EV
205/45 R17 88 (560 kg/kerék) W (270 km/óra) XLCBB (70 db)Támogatott - 49 930 FtDunlop All Season 2
205/45 R17 88 (560 kg/kerék) W (270 km/óra) XLCCB (71 db)Támogatott - 47 352 FtVredestein Quatrac Pro+
205/45 R17 88 (560 kg/kerék) V (240 km/óra) XLDBB (72 db)Támogatott
Bridgestone Turanza All Season 6 információ
A Bridgestone Turanza All Season 6 évszaktól függetlenül garantálja a biztonságot és az irányíthatóságot, akár az autópályán veszi a kanyart, akár a városban kell hirtelen fékeznie. Kitűnő fékteljesítmény minden évszakban, kivételes havas teljesítmény, kiváló hatótávolság jellemzi. Az elektromos járművek különleges követelményeinek megfelelően tervezett gumiabroncs.
Optimalizált minta, összetett formula, mely a fékteljesítmény javítására szolgál. Az új formulát az útfelülettel való jobb érintkezés és a fokozott kopásállóság érdekében hozták létre.
A továbbfejlesztett nyíl alakú minta javítja a havas felülettel érintkező élek ásóerejét tapadáskor, a keresztirányú mintaárok pedig a vízelvezetést optimalizálja.
Lecsapott blokkszél-kialakítás a futófelület mintájára szabottan optimalizálja a tapadási felületet a blokk merevségének veszélyeztetése nélkül.
Az optimalizált helyi lamellatávolság jobb hófogást eredményez a manőverek során, a javított blokkmerevség pedig a nedves és száraz felületeken való fékezést fokozza.
A vállblokkoknál található "zsebek" extra tapadást tesznek lehetővé, ezek a kiegészítő üregek a fő mintaárkokban a hófogást segítik elő.
További Bridgestone négyévszakos gumik
Bridgestone Weather Control A005
A Weather Control A005 négyévszakos abroncs, amit arra terveztek, hogy bármely évszakban előforduló útviszonyoknak megfeleljen, és Ön ugyanazokkal az abroncsokkal közlekedhessen egész évben. Az abroncs nedves úton nyújtott tapadásával kiérdemelte az EU „A” címkeosztály megjelölést. Ugyanazt a kedvező üzemanyag-hatékonyságot nyújtja, mint a Bridgestone nyári abroncsok A TÜV SÜD abroncsokat és kerekeket tesztelő független és elismert szervezet a Weather Control A005 részére odaítélte a ne...
A Weather Control A005 négyévszakos abroncs, amit arra terveztek, hogy bármely évszakban előforduló útviszonyoknak megfeleljen, és Ön ugyanazokkal az abroncsokkal közlekedhessen egész évben. Az abroncs nedves úton nyújtott tapadásával kiérdemelte az EU „A” címkeosztály megjelölést. Ugyanazt a kedvező üzemanyag-hatékonyságot nyújtja, mint a Bridgestone nyári abroncsok A TÜV SÜD abroncsokat és kerekeket tesztelő független és elismert szervezet a Weather Control A005 részére odaítélte a ne...
Bridgestone Weather Control A005 EVO
A Weather Control A005 EVO olyan négyévszakos abroncs, amellyel tökéletesen uralja a járművet még esős napokon is, akár ha az autópályán kanyarog, akár akkor, amikor váratlanul fékeznie kell a városban. Európai teszteken kategóriájának legjobb nedves tapadási indexét kapta. Az abroncs nedves úton nyújtott tapadásával kiérdemelte az EU „A” címkeosztály megjelölést. Ugyanazt a kedvező üzemanyag-hatékonyságot nyújtja, mint a Bridgestone nyári abroncsok A TÜV SÜD abroncsokat és kerekeket t...
A Weather Control A005 EVO olyan négyévszakos abroncs, amellyel tökéletesen uralja a járművet még esős napokon is, akár ha az autópályán kanyarog, akár akkor, amikor váratlanul fékeznie kell a városban. Európai teszteken kategóriájának legjobb nedves tapadási indexét kapta. Az abroncs nedves úton nyújtott tapadásával kiérdemelte az EU „A” címkeosztály megjelölést. Ugyanazt a kedvező üzemanyag-hatékonyságot nyújtja, mint a Bridgestone nyári abroncsok A TÜV SÜD abroncsokat és kerekeket t...
A Bridgestone Japánból származó prémium minőségű gumiabroncsokat gyárt. A színvonalat japán mérnöki maximalizmus és precizitás garantálja.
A Bridgestone termékkínálata
Személygumiabroncsok mellett a Bridgestone gyárt 4x4, teher-, busz-, építőipari-, mezőgazdasági-, motor-, robogó-, és off-road abroncsokat, valamint légi járművekre is.
Vezető autógyártók is elsőszerelésként választják, mint pl. VW-csoport, Ford csoport, BMW, Mercedes, a General Motors, Peugeot, Renault, Toyota, Fiat-csoport, Renault, Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco.
A prémium szegmenshez tartozó Bridgestone gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.
Gazdasági adatok
A Bridgestone Corporation és leányvállalatai világszerte több mint 140 000 embernek adnak munkát, 25 országban (köztük Magyarországon is), 178 gyárban. Minden 5. jármű Bridgestone gumiabronccsal van szerelve. 2012-ben a Bridgestone eladások összértéke Európában 3,5 millió Euróra rúgott. A Bridgestone gyáraiban készülnek az eredetileg amerikai Firestone és a Dayton gumiabroncsok is.
Tulajdonos
A Bridgestone Európa (BSEU) székhelye Belgiumban, Brüsszelben található, a világ piacvezető gumiabroncs- és egyéb gumitermékeket gyártó Bridgestone Corporation székhelye pedig Tokióban, Japánban.
A Bridgestone története
A vállalatot 1931-ben Shojiro Ishibashi alapította, Japánban. A későbbi márkanév is az alapító nevéből ered: ishibashi japán szó jelentése kőhíd. A gumiabroncs gyártás előtt Ishibashi egy hagymományos japán lábbeliket - a tabi - készítő cég gyártási ágán dolgozott. 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot, majd egy évvel később a Bridgestone Tire Co. Ltd. megalapításával ő lett az első japán gumiabroncsgyártó. A gumiabroncstól a golflabdán keresztül a gumitömlőig a következő 10 évben a fejlődés jellemezte a céget. Az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. A köpenyperem is a Bridgestone nevéhez köthető. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket is. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. 2008. áprilisában kezdte meg a személyautó-abroncsok tömeggyártását a tatabányai gyár. A teljesen automatizált üzemben a japán cég új technológiájával a teljes üzem beindulása után akár napi 8000 nagy- méretű (20") és teljesítményű (UHP) személy-, terepjáró- abroncsot gyárthat. 2012-ben az anyacég további fejlesztéseket eszközölt, ezzel a gyárban 2017-re napi 18000 gumigyártására lesz lehetőség. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően a Bridgestone úttörő módszert fejlesztett ki a kaucsukfák betegségének felismerésére, amelynek segítségével egyszerűen, gyorsan és pontosan diagnosztizálható a kaucsukfa gyökérrothadási betegsége.
Motorsport
1997-ben a Bridgestone betört a Forma-1 világába is. 2007-től 2010-ig egyedüli gumibeszállító volt a Forma-1-ben. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az első időszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte első világbajnoki győzelmét Mika Hakkinennek köszönhetően, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktőri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban.