Kiemelt ajánlat
- 44 465 FtSailun Ice Blazer Alpine EVO1
235/50 R18 101 (825 kg/kerék) V (240 km/óra)DBB (72 db)Támogatott - 32 537 FtWestlake Z-507
235/50 R18 107 (975 kg/kerék) V (240 km/óra) XLCCB (72 db)Támogatott - 81 945 FtGoodyear UltraGrip Performance 3
235/50 R18 101 (825 kg/kerék) V (240 km/óra) XLCBB (71 db)Támogatott - 68 984 FtPirelli Powergy Winter
235/50 R18 101 (825 kg/kerék) V (240 km/óra) XLCCB (71 db)Támogatott
További GT Radial téli gumik
A GT Radial középkategóriás gumiabroncsai a világ számos pontján készülnek, az anyacég a GITI Tyre gyáraiban, többek között Európában, a Közép-Keleten, Kínában és az USA-ban is.
Termékkínálat
Több mint 130 országban forgalmazzák a személy-, SUV-, és kisteherabroncsokat. Számos autógyártó választja elsőszerelésének a GT Radial abroncsokat modelljein, amely hűen tükrözi a márka termékeinek megbízhatóságát. Ilyen gyártók például a Citroen, Peugeot vagy a Dacia is.
Gazdasági adatok
A Giti Tyre több mint 60 éve van a piacon A Giti gyártja a GT Radial márkát, mellyel a világ vezető gumiabroncs-gyártói közé tartozik. Világszerte több, mint 33 000 alkalmazottjával, a Giti Tire több, mintt 130 országban értékesíti a személyautók, SUV-k, tehergépkocsik és teherautók gumiabroncsait, mindösszesen 65.000 eladási ponton. Ennek elérése érdekében Kínában és Indonéziában rendkívül fejlett gyártási létesítményekkel rendelkezik.
A globális fejlesztési központok Európában, Amerikában és Ázsiában biztosítják a legmodernebb termékeket és a legmagasabb minőséget. Több mint 600 mérnök dolgozik világszerte új, innovatív technológiákon a minőség, a biztonság és az üzemanyag-hatékonyság terén. Európai kutatási és fejlesztési központjuk Hannoverben található, ahol a GT Radial Európában, az európai gumiabroncsok fejlesztésére összpontosít. A globális kutatási és fejlesztési központokkal együttműködve, vezető szakemberek multinacionális csapata dolgozik intenzíven az új termékek kifejlesztésén.
Tulajdonos
A GT Radial abroncsokat a Giti gyártja. Az új termékek, konstrukciók és ötletek széles körű kutatása és fejlesztése Néemtországban, Hannoverben folyik. A csapat az új, innovatív üzemanyag-takarékossági, termékminőségi és abroncsbiztonsági megoldásokon a több mint 600 K&F mérnökből álló, egész világot körbehálózó Giti Tire munkacsoport részeként dolgozik.